Internationell kommunikation
Willkommen, bienvenue, welcome. Familjen Helsingborg välkomnar besökare från hela världen. Därför har vi översatt logotypen till engelska, i första hand. Här visas exempel på internationell kommunikation.
Den engelska logotypen finns i samma färger som den svenska.
Texter
Texter på engelska skrivs såklart med samma tonalitet som de svenska, det vill säga välkomnande och med en varm känsla.
Presentationstext |
Denna korta presentation av oss bör finnas med i allt tryckt marknadsföringsmaterial. Helsingborg Family is people coming together, places that inspire and opportunities that keep growing. Here, individuals and businesses develop side-by-side. Helsingborg Family is a state of mind. helsingborgfamily.com |
Vinjettext |
The name should always be written as simply Helsingborg Family without “the” preceding it to maintain consistency in presenting the brand.
|
Annonser
I internationell kommunikation gäller självklart samma grafiska riktlinjer som i all annan kommunikation.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.